Shop More Submit  Join Login
×

More from deviantART



Details

Submitted on
December 31, 2013
Link
Thumb

Stats

Views
2,377 (2 today)
Favourites
0
Comments
10
×
Yeah!! New years eve! Merry belated Christmas, and happy holidays! Wow, it feels so weird typing this, my last journal entry was last year's eve, and my last post was for 4th of july... o.o;

2013 went way faster than I imagined. I feel old...but I'm gonna feel even older tomorrow. I'll be 21 and can legally shop at forever 21 now yeah!! hahahha ugh,dadjoke

Resolutions:

1. Manga!! It has been my resolution every year to create a comic and this summer I finally made one! : D it's 50 pages of police drama, check it out here if you'd like kittymimi200.deviantart.com/ar…. (still need to upload the rest). I guess my resolution this year is to...create another one!! lolllll! It won't be anything amazing, but I hope it will be better than the last! I have no idea what the story is yet, but I like dramatic, dystopic, actiony things, and drawing forests 0u0 

2. Exercise! I wanna be able to run longer distances and get better at badminton. I'd like to gain some strength in my arms too, but I'll leave that to 2015. and speaking of which....

3. Procrastination! AUGHHHHH to curb this thing or quit cold turkey, either way, internet, you're a drug...a most toxic, dangerous drug... and I need you out of my life. 

4. im sorry internet, i don't mean that. i love you...  

5. Gain 20 pounds. I never noticed how underweight I was until I started lifedrawing more frequently. I must've seen over a dozen different nude models by now and I'm a stick in comparison. but I also have a condition that makes it hard to absorb nutrients (curse you gluten) so that also explains the third world problem. I've cut out a lot of grains and milk from my diet so 2014, I'm ready to chubby up---

6. --AND TURN THOSE CHUBBIES INTO MANRY HEROIC MUSCLES HRGNNNNNNN!!!!!! >: D


--------------------------------
Okay!! now I tag 
:iconsturzstrom: 
:iconbathsraikou: 
:iconhiniko: 
:iconritzcracker1: 
:iconsa-zurri: 
:iconlaurakohr: 
:iconvisoutre: 
:iconfantine66: 
:icontheboyd: 
and you!! Share your resolutions/thoughts~

and have a happy new year!! C:
Add a Comment:
 
:icontheboyd:
TheBoyd Featured By Owner Jan 3, 2014
Happy New Year, gurrrrl.
One year I resolved to never make New years Resolutions. I've never broken it, and I don't plan on starting now. :P Hope you had a good one!
Reply
:iconkittymimi200:
Kittymimi200 Featured By Owner Jan 5, 2014  Student Filmographer
you found a loophole in the system lol, happy new year!! Hope your holidays are going great too!
Reply
:iconvisoutre:
Visoutre Featured By Owner Jan 2, 2014  Professional Digital Artist
whoa WHOA, tagging me? Ok well yeaaah chub up! I need to gain some weight too LOL. And of course power level art skills to demi-god level. Let's make it happen!
Reply
:iconkittymimi200:
Kittymimi200 Featured By Owner Jan 5, 2014  Student Filmographer
hahaha well you're already half way there! (dat 3D...)
But yeah!! lets study like mad this semester and find a good co-op! I'd like to find a 3D animation job now, after I've been thinking about where the jobs are now a days :P 
Reply
:iconmargomeiko:
MargoMeiko Featured By Owner Jan 1, 2014  Student Filmographer
I resolve to join you in badminton and gaining muscles. LET US BE HEROIC TOGETHER
Reply
:iconkittymimi200:
Kittymimi200 Featured By Owner Jan 5, 2014  Student Filmographer
aahhhh I can't believe I wasn't watching your DA! I tag you too! :D 
Reply
:iconmargomeiko:
MargoMeiko Featured By Owner Jan 7, 2014  Student Filmographer
argh! Oh very well lol.
Reply
:iconkittymimi200:
Kittymimi200 Featured By Owner Jan 5, 2014  Student Filmographer
YESS! Let's!! :iconheeplz: 
Reply
:iconmizu07:
mizu07 Featured By Owner Jan 1, 2014  Hobbyist General Artist
Awesome resolutions! Happy New Years and happy birthday!!
Reply
:iconkittymimi200:
Kittymimi200 Featured By Owner Jan 1, 2014  Student Filmographer
thanks!! happy new years to you too! :D
Reply
Add a Comment: